.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران پرترافیک ترین راههای کشور را داراست

مديركل راه و ترابري مازندران گفت: راه‌‌هاي ارتباطي مازندران از پرترافيك ترين راه‌هاي كشور است.

موسي رحيمي در حاشيه بازديد از محور ساري – خزرآباد در كه در حال ساخت و توسعه و تعريض است در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه‌هاي ارتباطي مازندران به دليل گردشگر پذير بودن و وجود مواهب طبيعي همواره از پرترافيك‌ترين راه‌هاي كشور محسوب مي‌شود.

وي از آغاز عمليات اجرايي آسفالت باند غربي محور ساري – خزرآباد خبر داد و خاطرنشان كرد:آسفالت اين باند به طول 9 كيلومتر و با اعتباري در حدود800ميليون ريال در آينده نزديك آغاز مي‌شود.

رحيمي اظهار داشت: محور ساري – خزر‌آباد به‌ دليل ارتباط با دريا، استقرار مراكز دانشگاهي و مراكز صنعتي و وجود روستاهاي متعدد در اين محور جزء يكي از پرتردد‌ترين محورهاي استان به شمار مي رود.

مدير كل راه و ترابري مازندران تصريح كرد: از اين رو عمليات تعريض و چهار خطه كردن محور فوق از سال 1385در دستور كار راه مازندران قرار گرفت كه در حال حاضر تعريض و آسفالت باند شرقي اين محور به اتمام رسيده و در باند غربي نيز عمليات تعريض در چند قطعه توسط اين اداره كل در حال انجام بوده كه در قطعه اول زيرسازي و تعريض به پايان رسيده است.

رحيمي در پايان با ابراز اميدواري براي اتمام تعريض محور ساري - خزرآباد در آينده نزديك افزود: با توجه به پيش‌بيني اعتباري سال 1388 براي اين محور اميدواريم تا با تامين اعتبارات لازم و حمايت‌هاي مسئولان ارشد استاني و وزارت راه، شاهد يك راه ايمن و استاندارد شرايطي را براي استفاده عموم مردم استان و مسافران براي دسترسي به دريا فراهم آوريم./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.